Ženski roman

Privlačni sosed in Prepovedana romanca

Hojla knjigoljubci in knjigoljubke! Danes je bil po dolgem času zunaj spet sonček, pa še začetek vikenda je, kaj hočeš lepšega. 😀 Vikend naj bi bil enako sončen, tako da je pravi čas, da vas seznanim z dvema knjigama avtorice Penelope Ward, ki ju boste lahko brali zunaj na ležalniku. 😀

O knjigah:

Najprej sem se lotila Privlačnega soseda. Po tem ko Chelseo zapusti fant, se preseli v novo stanovanje, a še v sanjah si ne bi mislila, da bo tik zraven njenega stanovanja, živel nekdo, ki jo bo neverjetno spominjal na bivšega. Vendar pa je sosed, ki ga sama poimenuje “jezni umetnik” veliko lepši kot bivši, vendar se on ne zmeni zanjo… Vse dokler ona med telefonskim pogovorom s svojo psihoterapevtko ne sliši smeha, ki prihaja iz druge strani stene. Tako seksi sosed izve vse njene skrivnosti in negotovosti. Ga bo to odvrnilo ali pritegnilo?

V Prepovedani romanci pa se srečamo z Greto in Elecom. Greta je v zadnjem letniku srednje šole, ko se na vratih pojavi sin njenega očima. Z velikim odporom je prišel, da bi pri očetu in njegovi novi ženi preživel leto dni, medtem ko je njegova mama zdoma. Greta ga sovraži, ni si mislila, da bo takšen težak, a še bolj kot to, sovraži dejstvo, da se njeno telo nanj odziva na tako nezaželen način. Stvari se stopnjujejo, dosežejo vrhunec, potem pa, tako hitro kot je prišel, tudi odide. Izgubita stike, vse dokler, družine ne pretrese tragedija. Kako bo Elec videti po vseh teh letih, kakšen bo odnos med njima?

Moje mnenje:

Nobena od teh dveh knjig me ni razočarala. Obe sta napisani v lahkotnem “tonu” tako da se zelo hitro bereta. Vendar me je sama zgodba bolj navdušila pri prvi, torej pri Privlačnemu sosedu. Je smešna, ljubka, malo erotična, a ob enem tudi nabita s čustvi – tako pozitivnimi kot negativnimi. Najbolj pa mi je bilo zanimivo to, da takšne zgodbe sploh nisem pričakovala. Ko sem brala povzetek na zadnji platnici, sem mislila, da bo to še ena romantično-erotična zgodba, pa sem bila pozitivno presenečena.

Tudi Prepovedana romanca mi je bila všeč. Sicer me je na začetku motila ta zgodba “zatrapana v polbrata,” ampak sem potem to odmislila oziroma, saj dejansko si nista bila nič v sorodu, nista imela ne iste mame niti očeta. Všeč mi je drugi del knjige, po tragediji, ko se ponovno najdeta, se povežeta in razkrijeta skrivnosti in vzroke za dejanja iz njune mladosti.

Misli in oceni:

Obe knjigi sta odlično poletno branje – romantično, seksi, na trenutke žalostno. Vredno branja in komaj čakam, da preberem še kakšno knjigo te pisateljice. 😀

Privlačni sosed, Prepovedana romanca: 4/5

Do naslednjič, K. 😉

Komentiraj